Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

καλή αρχή...






Για τα ταξίδια μου, χρόνια τώρα, επιλέγω το τρένο. Αναπολώ την εποχή που το ταξίδι με το τρένο ήταν η αρχή μιας νέας περιπέτειας, ποτέ δεν ήσουν σίγουρος πότε θα φανεί στο σταθμό και μετά από πόσα ευτράπελα θα φτάσεις στον προορισμό σου! Των εξαθέσιων κουπέ που όλο και κάποια νέα γνωριμία θα έκανες, της πολυτέλειας να καπνίζεις στους διαδρόμους, της απόλαυσης να σε φυσάει το αεράκι απ' τα ανοιχτά παράθυρα, ακόμα και εκείνης της μυρωδιάς ντίζελ που κόλλαγε πάνω σου...Σιδηρόδρομος για πάντα!

3 σχόλια:

  1. Ωωωωω καλά ταξιδάκια λοιπόν, και να ξες πως θα σου δανείζομαι τα τρενάκια σου να παίζω κι εγώ λιγάκι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ salamadrail, μεγάλη μου τιμή να παίζεις με τα τρενάκια μου! Άλλωστε ο σιδηρόδρομος είναι δημόσιο αγαθό κι ανήκει σ' όοοολο το λαό...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο γνωστός φίλος μας από την σαλονίκη, παιδί σιδηροδρομικού, έλεγε πάντα ότι το τρένο δεν είναι μέσο μεταφοράς, είναι ιδεολογία..μας κατέστρεψαν την ιδεολογία..χωρίς τσιγάρο, χωρίς αυτή την μυρωδιά που λες, χωρίς παράθυρα να ανοίγουν..εγώ δεν θέλω πια να ταξιδεύω με τρένο έτσι όπως το έκαναν..τουλάχιστον το πρόλαβα όπως ήταν..πραγματικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή