Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Aυτοδιαχειριζόμενες δομές στο Αυτόνομο Στέκι


ΚΟΥΖΙΝΑ ΑΝΕΡΓΩΝ

Κάθε Τρίτη μαζευόμαστε στις 15:00, στο Αυτόνομο Στέκι μαγειρεύουμε όλοι μαζί, χωρίς αρχηγούς ή “ειδικούς” και προκαθορισμένους ρόλους, και κατά τις 17:00 το φαγητό είναι έτοιμο. Υπάρχει ένα κουτί οικονομικής ενίσχυσης, όπου η καθεμία/ένας συνεισφέρει όσο θέλει, προκειμένου να καλύπτονται τα έξοδα λειτουργίας. Αυτή είναι η Κουζίνα Ανέργων, μια συλλογική προσπάθεια να αμυνθούμε στην περιρρέουσα μιζέρια, εμπορευματοποίηση και απομόνωση. Η Κουζίνα δεν λειτουργεί με όρους συσσιτίου ή παροχής υπηρεσιών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αρνούμαστε το φαγητό σε άστεγους ή άπορους. Αυτό που θέλουμε είναι να είμαστε ζωντανή απόδειξη ότι η εργασία μας αξίζει περισσότερο χωρίς αφεντικά, να είμαστε ικανοί να ζούμε με αλληλεγγύη, συντροφικότητα και περηφάνια!

ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΑΝΕΡΓΩΝ

Το Καφενείο Ανέργων αποτελεί πρωτοβουλία της συνέλευσης «Άνεργοι/ες από τις Γειτονιές της Αθήνας» και τα έσοδά του προορίζονται για την οικονομική ενίσχυση της συνέλευσης. Στο Καφενείο συναντιόμαστε, συζητάμε, διασκεδάζουμε, χτίζουμε κοινωνικές και πολιτικές σχέσεις, σπάμε την απομόνωση των ανέργων και ενωνόμαστε ενάντια στην απόπειρα εξαθλίωσης της καθημερινότητάς μας. Μακριά από τη λογική της εμπορευματοποίησης της ψυχαγωγίας, το Καφενείο αποτελεί πάνω απ’ όλα ένα σημείο συνεύρεσης ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων ντόπιων και μεταναστών, ανταλλαγής απόψεων για τα θέματα που μας απασχολούν και αφετηρίας κοινών αγώνων ενάντια στις κυρίαρχες καπιταλιστικές κοινωνικές σχέσεις.Κάθε Τρίτη στις 19:00

ΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ δίκτυο για την τροφοσυλλογική δράση

Τι κάνουμε στο Ντουλάπι : Προσπαθούμε να αποκτήσουμε επαφές με παραγωγούς χωρίς μεσάζοντες αποκτώντας πρόσβαση σε καλής ποιότητας και φτηνή τροφή καθώς και να μοιραστούμε γνώσεις και τεχνικές που έχουν σχέση με αυτήν. Με λίγα λόγια, ερχόμαστε σε επαφή κυρίως με μικρούς παραγωγούς, με γνώμονα τόσο την καλή ποιότητα των προϊόντων, όσο και τις συνθήκες παραγωγής τους -τόσο στον εργασιακό τομέα, όσο και στη μέθοδο παραγωγής. Όταν και όπου μας παίρνει συλλέγουμε βότανα, φρούτα, καρπούς και καλλιεργούμε σε μπαλκόνια, χωράφια, κήπους. Μας ενδιαφέρουν εξίσου μαθήματα αυτομόρφωσης, π.χ. καλλιέργειας μανιταριών ή παρασκευής σαπουνιού καθώς και η μεταποίηση διαφόρων προϊόντων π.χ μαρμελάδες από άγριο μήλο και τζίντζερ και επίσης στο πιο θεωρητικό του αν θέλετε προσθέστε και στα ενδιαφέροντά μας ζητήματα όπως π.χ η ενημέρωση για το πατεντάρισμα σπόρων ή το τι γίνεται πάνω στα ορυχεία στην Χαλκιδική. Συναντιόμαστε συνήθως κάθε Τρίτη κατά τις 20 00 στο Αυτόνομο παρόλα αυτά το Ντουλάπι είναι ανοικτό και τις υπόλοιπες ημέρες και ώρες που λειτουργεί το Στέκι. Το Ντουλάπι λειτουργεί με κουτί ελεύθερης συνεισφοράς, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα προϊόντα που φέρνουμε (όπως και όλα τα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο άλλωστε) δεν έχουν τιμή και δεν μας κοστίζουν όταν τα παραγγέλνουμε.

ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ

Εδώ και 4 χρόνια κάθε Τετάρτη(εκτός από γιορτές και σχόλες) από τις 14.30 μαζευόμαστε , μαγειρεύουμε και τρώμε μαζί(το φαγητό είναι έτοιμο γύρω στις 17.00).Δεν είμαστε ειδικοί, κάνουμε μαζί όλες τις δουλειές που προηγούνται και ακολουθούν του τραπεζιού αυτοοργανωμένα και ισότιμα, μοιραζόμαστε γνώσεις, αποκτάμε δεξιότητες και σμίγουμε γύρω από το τραπέζι καλύπτοντας πραγματικές ανάγκες τροφής και κοινωνικών δεσμών.Τα χρήματα για το επόμενο μαγείρεμα εξασφαλίζονται κάθε φορά από το κουτί ελεύθερης συνεισφοράς γιατί ούτε μαγαζί είμαστε για να πουλάμε φαγητό με σκοπό το κέρδος, ούτε θεσμός που τα “παίρνει” από παντού για να πουλάει με το αζημίωτο φιλανθρωπία … 
Αλληλεγγύη Αξιοπρέπεια Συντροφικότητα

ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ

Κάθε Τετάρτη από τις 19 00 έως τις 23 00 λειτουργεί αυτοδιαχειριζόμενο καφενείο.”Επιτρέπεται” το άραγμα, το διάβασμα, η μουσική, οι συζητήσεις και (εννοείται) το κάπνισμα. Σπάμε την απομόνωση, την μοναξιά, την μιζέρια, μοιραζόμαστε την καλή μας διάθεση, το γέλιο, τις σκέψεις και τις ιδέες μας, την θέληση μας να μην αφήσουμε αυτό που μας τρώει να χορτάσει…. 

ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Η Αυτοδιαχειριζόμενος Δανειστική Βιβλιοθήκη ξεκίνησε την λειτουργία της τον Μάρτιο του 2010 στο Αυτόνομο Στέκι . Από την πρώτη στιγμή οι στόχοι του εγχειρήματος προσδιορίστηκαν στους εξής: 
Η δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης σ’ έναν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό βιβλίων από ένα ευρύ φάσμα θεματικών. Ο δανεισμός κ’ η επιστροφή των βιβλίων γίνεται κάθε Τετάρτη από τις 19.00 ως τις 23.00. 

Η συγκέντρωση, καταγραφή και ταξινόμηση βιβλίων και μπροσούρων που εκδίδονται στα πλαίσια του ανταγωνιστικού κινήματος. 
Η συγκρότηση μιας ανοικτής και διαρκούς διαδικασίας αυτομόρφωσης, μέσα από εκδηλώσεις, τραπέζια εργασίας και βιβλιοπαρουσιάσεις. 
Μέσα σ’ αυτά τα 2 ½ χρόνια λειτουργίας και μέσα από τις προσφορές φίλων και συντρόφων/ ισσων και συλλογικών εγχειρημάτων το δυναμικό της Α.Δ.Β ξεπέρασε τις 2.000 τίτλους και πραγματοποιήθηκαν βιβλιοπαρουσιάσεις- συζητήσεις.

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ PALINKA

Δεν είμαστε «σινεφίλ» ούτε και «κουλτουριάρηδες». Δεν έχουμε δει τα άπαντα του Μπέργκμαν ούτε ξημεροβραδιαζόμαστε αναλύοντας το έργο του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Απλά γουστάρουμε να βλέπουμε και ενίοτε να συζητάμε, σε δημόσιο χώρο, ταινίες που σέβονται το «κοινό» τους, ταινίες που απευθύνονται σε αξιοπρεπείς, ευαίσθητους, σκεπτόμενους, εξεγερμένους ανθρώπους. Με άλλα λόγια: «Να ‘μαστε κάπου συναρμοσμένοι: έτσι εκπληρωνόμαστε: συνεισφέροντας τη μοναξιά μας σε μια κοινή υπόθεση». Κι αυτό δεν είναι λίγο στους καιρούς της απομόνωσης, της μεταμοντέρνας σύγχυσης κι ενός χυδαίου και ανέξοδου κυνισμού. 
Παρασκευές ή Σάββατα συνήθως (όχι κάθε βδομάδα, προς θεού), κατά τις 9μμ ξεκινάμε, στο αυτόνομο στέκι. Για να μάθετε τι σκαρώνουμε, τσεκάρετε τους τοίχους και το διαδίκτυο.

NO TICKET CINEMA

Τέρψη, απόλαυση, ταξίδια του μυαλού που ξεκινάνε από το πανί της προβολής και διασταυρώνονται με τις επιθυμίες μας.Απολαμβάνουμε ταινίες -κατά προτεραιότητα πρώτης προβολής χωρίς εισιτήριο, με πατατάκια και μπύρα, στη δική μας αυτοδιαχειριζόμενη “σκοτεινή αίθουσα προβολής”, αφήνοντας απ’έξω τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.Εντός παρακολουθούμε ταινίες (επιλεγμένες με τα κριτήρια που πάνω -κάτω θα μας οδηγούσαν στο ταμείο κάποιου σινεμά) όχι κατ’ ανάγκη σινεφίλ, αλλά τέτοιες που θα θέλαμε να δούμε(βαριές και ελαφρές) χωρίς να προσβάλουν την αισθητική και τη νοημοσύνη μας.Οι βραδιές αυτές συνήθως καταλήγουν σε θυελλώδεις συζητήσεις περί τέχνης και άλλων δαιμονίων και αυτοσχέδιες μουσικές αναζητήσεις που ανανεώνουν το ραντεβού για την επόμενη προβολή…Η μέρα του no ticket καθορίζεται και δημοσιοποείται έγκαιρα και είναι συνήθως ένα σάββατο του μήνα. 

-ζ. πηγής 95-97 & ισαύρων -εξάρχεια-

autonomo_steki@yahoo.gr- autonomosteki.espivblogs.net 

anergoi_geitonies@espiv.net- http://anergoigeitonion.espivblogs.net

tontoulapi @espiv.net – http://tontoulapi.espivblogs.net/

kouzina.anergon@yahoo.com

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Οι ελεύθεροι χώροι και η κοινωνική αλληλεγγύη εναντίον του αποκλεισμού και της κατάστασης εξαίρεσης, για την αναγέννηση μιας συμβιωτικής κοινωνίας.

του Γιώργου Λιερού

Το κοινωνικό συμβόλαιο έχει ακυρωθεί. Όχι από τα κάτω ή από τους αντιεξουσιαστές και την άκρα αριστερά, αλλά με πρωτοβουλία της πολιτικής και επιχειρηματικής ολιγαρχίας της Αθήνας και των Βρυξελλών. Όλο και περισσότερο η κατάσταση “εξαίρεσης” αποτελεί τον κανόνα.

Κατάσταση εξαίρεσης, ανομία, πόλεμος όλων εναντίον όλων, “κοινωνικός κανιβαλισμός”: πρόκειται για λέξεις ή φράσεις που περιγράφουν το ίδιο φαινόμενο το οποίο δεν έχει σε τίποτα να κάνει με τη συμβιωτική κοινωνία, την κοινωνία χωρίς κράτος για την οποία παλεύουμε.

Η κοινωνία χωρίς κράτος δεν είναι μια κοινωνία σε θεσμική αποσύνθεση, το εντελώς αντίθετο. Η άμεση δημοκρατία, η συνεργατική και αλληλέγγυα οικονομία, συνάδουν με πλούσιους, πολυεπίπεδους και ισχυρούς κοινωνικούς δεσμούς, με έναν επανανοηματοδοτημένο κόσμο, με αξίες ηθικά δεσμευτικές, με σφριγηλούς και λειτουργικούς δεσμούς, με ελεύθερους και περήφανους ανθρώπους που σέβονται το λόγο τους και την τιμή τους, και δεν ανέχονται κανενός είδους εξευτελισμό. Αυτά τα χαρακτηριστικά, κατά την πιο ευτυχισμένη περίοδο του είδους μας σύμφωνα με τον Ρουσσώ, επέτρεψαν στις αρχαϊκές κοινωνίες να ανθίζουν για χιλιάδες χρόνια χωρίς να έχουν ανάγκη το κράτος. Η ηθική ήταν πάντα ανάμεσα στις προτεραιότητες των αναρχικών του 19ου αιώνα. Για όποιον απλά θέλει να επιβάλλεται το δίκιο του ισχυρότερου, η παγκοσμιοποίηση και ο σύγχρονος καπιταλισμός είναι ο καλύτερος δυνατός κόσμος.
 
Η ίδια η εξουσία έχει αποφασίσει την ανομική κατάρρευση αλλά προσπαθεί να την φορτώσει στους αναρχικούς. Εκτός από τους πολύ συντηρητικούς νοικοκυραίους, επίσης και μερικοί αναρχικοί παίρνουν στα σοβαρά τα ψέματά της. Η δυναμική της ανάπτυξης του καπιταλισμού, ιδιαίτερα σε καιρούς κρίσης, δημιουργεί διαρκώς αλλά και προϋποθέτει ζώνες αποκλεισμού, εξαίρεσης, ανομίας. Αυτές οι ζώνες εξαίρεσης είναι το πεδίο μιας χωρίς κανόνες ταξικής πάλης·ο νόμος που αίρεται πρώτα απ’ όλα είναι τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα, τα δικαιώματα του ανθρώπου, και προπάντων η νομική κατοχύρωση των κεκτημένων της εργατικής τάξης και των άλλων λαϊκών στρωμάτων. Από αυτή την άποψη, το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ζώνης ανομίας δεν είναι καθόλου τα Εξάρχεια, αλλά οι Ειδικές Οικονομικές Ζώνες (ΕΟΖ) και οι φορολογικοί παράδεισοι.
 
Οι ζώνες ανομικής κατάρρευσης διανοίγονται από την καταστροφή ή την απαξίωση του κεφαλαίου, των υποδομών αλλά και των ανθρώπων και την υποβάθμιση ολόκληρων περιοχών, διεργασίες οι οποίες εντείνονται κατά την κρίση. Σ’ αυτές τις ζώνες συντελούνται διαδικασίες πρωταρχικής συσσώρευσης που είναι κρίσιμες για τη δρομολόγηση της εξόδου από την κρίση. Η κατεδάφιση του κοινωνικού κράτους σήμερα στην Ευρώπη σχετίζεται με ένα γιγαντιαίο εγχείρημα πρωταρχικής συσσώρευσης, δηλαδή κατάλυσης θεσμών, νόμων ή εθίμων που θα εμπόδιζαν την χωρίς όρια εκμετάλλευση των αποκάτω και την αρπαγή της “ιδιοκτησίας” τους. Η πρωταρχική συσσώρευση δεν συντελέστηκε άπαξ δια παντός στην αυγή του καπιταλισμού· είναι μια παράλληλη και συμπληρωματική της επίσημης οικονομίας διαδικασία, η οποία αποκτά μια ιδιαίτερη σπουδαιότητα στον καιρό της κρίσης αλλά και στον σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο καπιταλισμό, και η οποία εδώ και πέντε αιώνες πάντα συνδέθηκε με απίστευτης έκτασης ανθρωπιστικές καταστροφές (ο αποικισμός της Αμερικής, οι περιφράξεις, το κυνήγι των μαγισσών, η αυγή της βιομηχανικής επανάστασης, η κατάρρευση της ΕΣΣΔ, κ.τ.λ.). Και η καταστροφή, όταν αποσύρονται ή διαλύονται οι κρατικές δομές, μπορεί να είναι ανυπολόγιστη, ιδίως κατά τη μεταβιομηχανική εποχή, ακριβώς γιατί οι κοινοτικοί και κοινωνικοί δεσμοί και η αλληλεγγύη έχουν αντικατασταθεί από τέτοιες δομές.
Οι ελεύθεροι, οι αυτοδιαχειριζόμενοι χώροι και οι καταλήψεις βρίσκονται στις ζώνες εξαίρεσης, παρεμβαίνουν σε αυτές τις διαδικασίες, όχι για να φέρουν πίσω το κράτος όπως θα ήθελε η μεταρρυθμιστική αριστερά, αλλά για να ανασυγκροτήσουν τους κοινωνικούς δεσμούς, να ξαναϋφάνουν τον κοινωνικό ιστό, να αναστρέψουν τη θεσμική αποσύνθεση. Δεν βρίσκονται εκεί ούτε για να επιβάλουν τη βία του ισχυρότερου, ούτε για να αναπαράγουν τις καπιταλιστικές σχέσεις στην πιο βίαιη εκδοχή τους μέσω του οργανωμένου εγκλήματος και της μαύρης οικονομίας. Η αυτοοργάνωση των κατοίκων, ο πολλαπλασιασμός των δομών αλληλέγγυας και συνεργατικής οικονομίας, οι αμεσοδημοκρατικές συνελεύσεις, θα μπορούσαν –όπως ακριβώς έγινε στην Λατινική Αμερική– να μετατρέψουν περιθωριοποιημένες ή υποβαθμισμένες ζώνες σε “απελευθερωμένες” περιοχές.
 
Τέτοιες απελευθερωμένες περιοχές δεν έχουν καμιά σχέση με τον πόλεμο όλων εναντίον όλων. Όταν απαιτούμε να φύγει η αστυνομία από μια γειτονιά, ταυτόχρονα πρέπει να φροντίσουμε να δώσουμε καλύτερες συνθήκες ασφάλειας στον ηλικιωμένο ή σε μια ασυνόδευτη το βράδυ γυναίκα από εκείνες που προσφέρει η αστυνομία στις καλές γειτονιές. Πρέπει να αναμετρηθούμε με το ενδεχόμενο συμμορίες να εκτελούν την εγκληματική τους δραστηριότητα χρησιμοποιώντας ένα προσωπείο αναρχικού και απέναντί τους να είμαστε αμείλικτοι. Η εμπειρία του διεθνούς κινήματος είναι διαφωτιστική: μερικές από τις πιο δυναμικές σύγχρονες μαφίες έχουν την καταγωγή τους σε αριστερά κινήματα της δεκαετίας του 1970, τα οποία στη συνέχεια εγκληματοποιήθηκαν.
Αν και μερικοί αναρχικοί αυτοαποκαλούνται μηδενιστές, στην πραγματικότητα το ελευθεριακό κίνημα είναι ένα ανάχωμα εναντίον του μηδενισμού και της ανομικής κατάρρευσης. Πολλοί μεγάλοι κοινωνικοί και θρησκευτικοί αναμορφωτές είχαν κατηγορηθεί στον καιρό τους για “μηδενιστές” (άθεοι κ.τ.λ.). Πράγματι, γκρέμισαν τα είδωλα των παλιών θεών και πυρπόλησαν τους ναούς τους. Η καταστροφή σίγουρα είναι μια στιγμή της δημιουργίας. Ο Νίτσε καταλάβαινε πολύ καλά αυτή την αντίφαση όταν αποκαλούσε τον εαυτό του τον πρώτο τέλειο μηδενιστή της Ευρώπης, διακρίνοντας έναν μηδενισμό της αδυναμίας ή της παρακμής και έναν μηδενισμό της δύναμης ή μιας νέας αρχής. Έλεγε: “Για τα σημεία της αρχής και της παρακμής έχω την λεπτότερη οσμή απ’ ό,τι είχε ποτέ άνθρωπος, σε κάτι τέτοιο είμαι ο δάσκαλος parexcellence – γνωρίζω και τα δυο, είμαι και τα δυο. ”

Δεν πρέπει, ωστόσο, να ξεχνάμε την κύρια πλευρά που είναι η δημιουργία, η νέα αρχή, και να αφήνουμε έτσι να μας μπερδεύουν με τους εχθρούς μας. Με την επανάσταση ξαναγεννιούνται οι κοινωνίες των ανθρώπων. Η δράση του επαναστάτη είναι Πράξη, γένεση του εντελώς καινούριου, του πρωτότυπου, του μοναδικού, αυτού που δεν προβλέπεται από τις αιτίες του·φιλοδοξία του είναι η νέα αρχή.
 
Οι αναρχικοί είναι ανάχωμα στο μηδενισμό γιατί είναι από τους λίγους που έχουν απομείνει στην ελληνική κοινωνία οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να ματώσουν για τις ιδέες τους. Ανάμεσά τους ακόμη μπορεί κανείς να βρει και να θαυμάσει (και ας το προσέξουν αυτό οι πατριώτες) ό,τι ο Τ. Σιμώτας ονόμαζε “ωραία και γενναία συμπεριφορά”.

Το άρθρο αλιεύθηκε από τον ιστότοπο της εφημερίδας Δράση και οι φωτογραφίες είναι από το blog του Σπύρου Τσακίρη, το athens.indymedia.org και του Πάρκο Ναυαρίνου. O Γιώργος Λιερός πέρα από την κινηματική του δράση έχει δημοσιεύσει και τα ''Ξαναπιάνοντας το νήμα'' , ''Υπαρκτός καινούργιος κόσμος'' και ''Σκέψεις για την άμεση δημοκρατία'' από τις εκδόσεις των συναδέλφων.

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Villa Ιπποκράτους!

''Πότε επιτέλους θα ασχοληθείτε κύριε Βενιζέλο με την villa Ιπποκράτους?
Οι μέρες περνούν, οι εργαζόμενοι είναι πλέον σε απόγνωση, σε λίγες μέρες συμπληρώνουμε 1 χρόνο απλήρωτοι, με υποσχέσεις που ποτέ δεν εκπληρώνονται, με εκατομμύρια ευρώ να περνούν πάνω από τα κεφάλια μας, και τους εργαζόμενους να βιώνουν την εξαθλίωση και την χυδαία αδιαφορία. Οι απαντήσεις των υπευθύνων θολές. Δόσεις που έρχονται και φεύγουν, με τους εργαζόμενους να μην παίρνουν τίποτα και κανείς να μην τους λέει κάτι συγκεκριμένο. Και πως να ασχοληθούν?... τώρα ετοιμάζονται να κάνουνε συνέδριο.. όλοι θέλουν (από τους εναπομείναντες) να γίνουν κάτι που πρώτα ούτε θα τους πέρναγε από τα πιο τρελά του όνειρα. Έτοιμοι να ..σώσουν.. και αυτοί όπως ..έσωσαν.. οι μέντορες τους. Θέσεις, καρέκλες, μπίζνες, και παχυλοί μισθοί...
Πολλοί από εμάς αυτά τα βλέπουμε 25 χρόνια και πλέον και τα λέγαμε εκεί που έπρεπε, δεν εισακουστήκαμε ποτέ, ..και όταν πια καταλάβαμε ότι κάποιοι πάταγαν και πρόδιδαν τα όνειρα μας για μια άλλη Ελλάδα και μια άλλη κοινωνία, σε όφελος των προσωπικών τους επιδιώξεων σταματήσαμε να μιλάμε, και περιοριστήκαμε στα καθήκοντα μας ως υπάλληλοι.
Προειδοποιούμε  τους υπεύθυνους να δώσουν άμεσα λύσει στο πρόβλημα των εργαζομένων τους, και να πάψουν να κοροϊδεύουν τους πάντες ότι δήθεν κάνουν ότι μπορούν.
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΙΣ ΒΙΛΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ!!!''

Κείμενο που αναρτήθηκε στο blog των απλήρωτων εργαζομένων του ΠΑ.ΣΟ.Κ., που στα πλαίσια της συγκυβέρνησης με την Ν.Δ. και την ΔΗΜ.ΑΡ., κάνει συσκέψεις για την καταπολέμηση  του αυξανόμενου φαινομένου της κοινωνικής βίας...
ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Μια άποψη για την επανάσταση!

''Baby revolution'' από τον δίσκο ''Paris-Berlin'' των Stereo Total.

Beloved revolutionary sweetheart
There will be no revolution
Without sexual revolution

Out of the bedroom
Into the streets
The bed is the last barricade
Of bourgeois life

The revolution is my boyfriend
The revolution is my girlfriend

Masturbation
Is counterrevolutionary
We need advancement of praxis over theory

The October-revolution was ruined
when it rejected free love
Heterosexuality
Is the opium of the masses

Relax! Think of the revolution
Put your Marxism
Where your mouth is

Give up your bourgeois fixation
On monogamy
And on fidelity

και σε μια ελεύθερη μετάφραση...

Αγαπημένη επαναστατημένη καρδιά μου
δεν θα υπάρξει επανάσταση
χωρίς τη σεξουαλική επανάσταση

Από το υπνοδωμάτιο
μέσα στους δρόμους
το κρεβάτι είναι το τελευταίο οδόφραγμα
 στη ζωή των αστών

Η επανάσταση είναι φίλος μου
Η επανάσταση είναι φίλη μου

Ο αυνανισμός
είναι αντεπαναστατικός
Χρειαζόμαστε πρόοδο της πράξης σε σχέση με τη θεωρία

Η Οκτωβριανή επανάσταση καταστράφηκε
όταν απέρριψε τον ελεύθερο έρωτα
Η ετεροφυλοφιλία
είναι το όπιο των μαζών

Χαλάρωσε! Σκέψου την επανάσταση
Μας κούρασες με τον μαρξισμό σου

Μην ταυτίζεσαι με την αστική  μονογαμία
και την πίστη